Wellcom---Καλος Ηλθατε

Wellcome all good friends here on my first step to construction of a big layout
Here we can share our opinions about our grate Hobby
Καλος ηλθατε καλοι μου φιλοι στα πρωτα βηματα κατασκευης μιας μεγαλης μακετας τρένου.
Εδω μπορουμε να μοιραζομαστε τις αποψεις μας πανω στο hobby μας

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Εργασιών Συνέχεια.....

Συνέχεια των εργασιών με την επικαλιψη της μακετας με οδοντιατρικη ποσελανη η οποια ειναι σε σκονη και την βαζουμε με νερο οπου στην συνεχεια γινετε σαν πετρα κατι που κραταει το χαρτι μας απο το οποιο κατασκευασα τα βουνα και τους ορινους ογκους.



Και περναμε να δουμε και τις υπολοιπες οι οποιες ειναι καταπληκτικες και εχει αρχισει να περνει επιτελους μορφη και χρωμα η μακετα μου......

 Οπως βλεπετε εχω πλεον τοποθετισει και τα βραχια μου τα οποια και αυτα ειναι απο οδοντιατρικη πορσελανη και στην συνεχεια βαμενα για να ειναι ποιο ρεαλιστικα....νομιζω οτι τα καταφερα


Αυτα προς το παρον και η συνεχεια αυριο οπου θα εχει στεγνωσει η πορσελανη και θα μπορω πλεον να περασω απο πανω της την ειδικη κολλα για τα χορτα,δεντρα,θαμνους,αναρυχομενα και οτι αλλο παραγει η φαντασια μου οστε να το κανω οσο το δυνατον ομορφοτερο.....Stay tuned ! ! ! !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου